Dieta Menu na cały dzień

Dieta uderzeniowa. MENU na cały dzień. Szybki kurczak.

kurczak

Przykładowe menu na cały dzień (a w nim Szybki kurczak na obiad), odpowiednie na pierwszym etapie odchudzania. Zalecone przez mojego dietetyka.

Do stosowania przez 1-2 dni w tygodniu.

Śniadanie

  • Filiżanka zielonej herbaty lub kawy z mlekiem do 1,5%
  • 3 łyżki płatków owsianych z małym jogurtem naturalnym lub owocowym do 2% tłuszczu i kiwi lub inny owoc

Drugie śniadanie

  • 2 kromki razowe z sałatą, pomidorem, ogórkiem i polędwicą sopocką i chudym twarogiem
  • Filiżanka zielonej herbaty

Obiad 

Szybki kurczak

Podwójną pierś z kurczaka pokroić na kawałki, poddusić na 2 łyżkach oliwy. Dodać poszatkowaną dużą cebulę, 2 ząbki czosnku, kilka pokrojonych pieczarek oraz zieloną i czerwoną paprykę. Doprawić do smaku: oregano, papryką słodką, ostrą i pieprzem. Dusić przez kilka minut.

Generalnie zasada jest taka: jeśli do dania chcemy dodać ryż lub kaszę to możemy to zrobić o ile danego dnia planujemy również ćwiczyć.

Podwieczorek

  • 1 owoc
  • Mały jogurt naturalny z 2 łyżkami Fibroki granulki lub innymi chrupkami z błonnikiem

kurczak

Kolacja

Sałatka: 2 jajka, mieszanka sałat, pomidor, cebula, szczypiorek, wszystko polane jogurtem naturalnym

Analiza żywieniowa

Wartość energetyczna: 1240 Kcal, 48% węglowodany: 29% białko, 23% tłuszcze.

You Might Also Like

  • Zaczynasz mnie przerażać… Gdzie lody, ja się pytam, no gdzie?!

    • Będą w fazie stabilizacyjnej! Teraz się zaparłam i mam nadzieję, że tym razem wytrwam bo efekty są :-)