Dieta Menu na cały dzień

Dieta uderzeniowa, menu na cały dzień. Ryba i kotleciki z cukinii.

kotlety z cukinii

Ryba i kotleciki z cukinii jako obiadowa inspiracja dietetyczna.

Śniadanie

8:30. Dwie kanapki z chleba orkiszowego z tuńczykiem i warzywami (np. porem, pomidorkami cherry, czerwoną papryką i rukolą).

Drugie śniadanie

11:00. Chudy twarożek wymieszać z jogurtem 0% i dodać pokrojone owoce, na przykład truskawki i banany.

śniadanie 1 twarożek z jogurtem i owocami

Obiad

Kotlety z cukinii – sposób przygotowania

14:00.

  • 1 cukinia
  • 3 jajka
  • otręby owsiane
  • słodka papryka mielona, sól, pieprz

Cukinię zetrzeć na tarce (ja wybrałam opcję ścierania w cienkie plastry), oprószyć przyprawami. Panierować w jajkach i otrębach i smażyć na lekko natłuszczonej patelni. Do kotletów można podać rybę (bez panierki lub panierowaną tylko w jajku i płatkach owsianych) i jako dodatek jogurt wymieszany z ulubionymi przyprawami. Ryż lub kasza też będą odpowiednie jeśli danego dnia planujemy trening.

Podwieczorek

17:00. To samo, co na drugie śniadanie.

Kolacja

Sałatka z tuńczykiem i pesto

 

salatka z tunczykiem

20:00. Sałatka z tuńczykiem to zdrowy i smaczny pomysł na kolację. Do tego, odpowiedni jeśli jesteś na diecie. Przygotowanie zajmuje dosłownie pięć minut.

Składniki

  • Tuńczyk w sosie własnym
  • Mozzarella light
  • Pomidorki koktajlowe
  • Kilka oliwek (na diecie są niewskazane więc jeśli już chcemy je dodać, niech to będą dosłownie 3 sztuki)
  • Rukola
  • Czosnek
  • 2 łyżki czerwonego pesto (na diecie dziennie możemy spożywać 2 łyżki oliwy. Jeśli chcemy wykorzystać pesto do sałatki, resztę dań w ciągu dnia przygotujmy bez użycia tłuszczu)
  • Sól, pieprz

Jeśli się odchudzamy wybieramy ryby chude, takie jak: dorsz, leszcz, dorada, sola, pstrąg, mintaj, tilapia, sieja, morszczuk, szczupak, tuńczyk w sosie własnym. Możecie zawsze zajrzeć na wpis Produkty dozwolone na diecie i przypomnieć sobie tę listę.

 

You Might Also Like

No Comments

Leave a Reply