Dieta

Gulasz z indykiem w 20 minut

gulasz z indykiem

Gulasz z indykiem (albo kurczakiem, jak kto woli) jest super prosty w przygotowaniu. Inaczej bym go nie robiła.

Gulasz z indykiem

Składniki

  • Indyk
  • Oliwa
  • Przyprawy: Pieprz, sól, odrobina chili
  • Kilka ząbków czosnku
  • Cebula
  • Papryka
  • Pomidory krojone w puszce
  • Czerwona fasola i kukurydza w puszce

Przygotowanie

Indyka kroimy w kawałki, wkładamy do oliwy wymieszanej z przyprawami: z pieprzem, solą, chilli/czerwoną papryką. Odrobina wody na patelnię, podgrzewamy około 10 minut. W innym naczyniu podgrzewamy pokrojoną w kostkę cebulę i czosnek. Dorzucamy pomidory z puszki. Na koniec dodajemy pokrojoną paprykę i mieszankę Meksykańskie Chili con carne Bonduelle (akurat używam tej i jest w porządku, pewnie inne są równie dobre). Gulasz można podać z ziemniakami, albo bardziej dietetycznie, z ciemnym ryżem.

Kilka innych pomysłów na obiad znajdziecie w podkategorii dieta obiady i kolacje. Mi pani dietetyk zawsze tłumaczyła, że żeby ułatwić sobie życie, warto zjeść na kolację po prostu połowę tego, co na obiad. O ile zostanie :-)

1-DSC08150 1-DSC08153 1-DSC08159 1-DSC08176

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz

You Might Also Like

No Comments

Leave a Reply